September 17, 2001
UndaC och alla andra; klart fan man blir upphetsad över ett såpas här grymt graffe :D... Så jag förstår fullständigt denna "lycka" som du/ni finner i och med att ATi lanserar sitt Radeon 9700.
Till NH.com's crew och moderators:
Ni måste lätta på tyglarna lite... Det är tryckfrihet i Sverige, och alla skall få utrycka sig... sen om en del gör det lite klantigt eller med en aggressiv/kaxig betoning skall inte spela stor roll... personliga påhopp är en annan sak. Men i exempelvis "UndaC, är du köpt av ATI?" finner jag inte direkt någon sorts personligt påhopp. Det han undrade var bara varför UndaC skriver så mkt om Radeon 9700!? Jag må säga att han uttryckte sig på ett "dåligt sätt", som ger respeklösa svar... och det får ju sedan han ta!
Att det sedan hettar till lite granna i diskussionerna skall inte ni göra en sådan stor sak utav. Att diskussioner urartar och blir mer personliga kan ni ju försöka hindra, om personerna som är inblande i situationen själva inte kan lösa den.
Låt det slå gnistor för helvete 😉! Det brukar du aldrig skada :P...
Sen allt det här med "off topic" (som jag sysslar med nu)... Bry er inte om det, inte i så hög grad som nu åtminstone. Det skall ju trots allt vara en diskussion, med personliga tankar och åsikter... en konversation mellan flera parter med samma och avikande tankar. I en konversation är det lätt hänt att man hamnar lite "off topic" emellanåt, men för Guds skull: acceptera det! Men rör det sig om ett helt nytt ämne, skapa en ny tråd att diskutera i eller kontakta varann på annat sätt!
2 Guest(s)