January 22, 2006
Vad tror ni egentligen...?
Räcker 200W nätagg (följde med min HP data pavilion 403.se) Räcker den för min uppgradering?: amd 64 3200+ // 512 ram // 6600 gt // 40 GB HDD // dvd rom.
Det är väll VÄLDIGT tveksamt eller?
I annat fall, vet ni nått billigt agg som klarar detta system?
enda felet är att jag måste uppgradera hela datan på e gång typ...
För, jag kan inte köpa ny processor, då passar inte sockeln, kan inte köpa grafikkort då måste jag byta moderkort, kan inte byta moderkort/processor för då har jag inget grafikort (intergrerat på mitt MB) kan inte köpa moderkort/grafikkort då passar inte processor, så detta är ett svårt fall...
Vad tycker ni? vad skulle ni gjort? Vad skulle ni köpt? ska köpa så mycket jag kan i slutet av denna månad, har just nu 2000 + 950 den 20e. KANSKE att morsan lägger till en liten slant 😛
December 24, 2002
Tveksamt, men det kan mycket väl gå. Jag drev en massa saker på ett noname 240 watt. Det funkade väl okej, men agget blev fruktansvärt varmt så jag bytte ut det rätt fort. Det var nästan så man brände sig när man tog på toppen av chassit och cpu tempen på en AMD palomino tror jag det var, den steg upp till 65 grader ibland. Så jag kände att det var nog bäst att byta ut det rätt fort=)
2 Guest(s)