August 11, 2005
firmor= dyrt men oftast rätt bra återställning
mjukvara = billigt, snabbt, bra, och har man tur så kan man återställa en hel del data.
Getdataback är ett program som jag vet att många provat och som de tycker funkat bra.
Viktigt är bara att du inte skriver nåt på disken du ska återställa då det skulle leda till att gammal data skrivs över...
August 11, 2005
adde34 wrote: AJ AJ AJ. Jag har ett litet program på den på 1,38 Mb. Hoppas att den påverkar inte mycket.
Vad menar du med Mjukvara? Nybörjare :((
Kan jag ladda ner Getdataback någonstans eller måste jag köpa den?
mjukvara = program (?)
Getdataback finns att ladda ner i trialversion (eller om hela finns (lagligt) att ladda ner...)
Helst ska man undvika skriva över till den disk man vill få fram datan på, men det är inte hela världen ifall man gör nåt sånt, har man tur så kanske de nya filerna lägger sig på ställen där det inte fanns data på innan. Har man otur så har man skrivit över en del gammal data.
August 11, 2005
adde34 wrote: Tack ska du ha för hjälpen först och främst. Jag hittade crackade program ( Get Data Back och Easy Recovery ) och båda hittar samma filer och mappar men kan inte öppna alla filer. Några är skadade men en del gick att rädda. Tack än en gång
Ungefär hur många procent fick du tillbaks?
1 Guest(s)