February 14, 2004
September 21, 2002
tellervo72 wrote: Hej!
Sonen fick lov att stänga av "vertical synk" på radeon 9600 grafikkort, när han spela CS 1.6
Prova med detta.
Mvh Markku
Ingen bra idé i och med att bilderna inte synkroniseras innan de visas på skärmen. Ett väldigt irreterande "sträck" uppstår då och du får inte riktiga 100fps.
Laggar det så är det förmodligen nätverkskortet som är felkonfigurerat. Testa med nya drivrutiner och kolla om det bli bättre. Kan vara någonting med routern också om du har någon sån. Raterna kan också spöka.
Är det Hack du menar så finns det optimerade drivrutiner för just Counter-Strike. Optimized Counter-Strike driver tror jag att den heter. Vill du veta mer så kan du PM'a xRaY här på forumet så kan nog han hjälpa dig. Han har testat i princip alla drivrutiner med CS & 9600Pro kort.
April 13, 2004
l4rz0n wrote: Tack för svaren , Menar ju hack ,står ju med stora bokstäver drivrutiner också , kör med 8mbit så pingen är det inge fel på ;D
Jag vet att Omegas 3.8 eller 4.1 drivisar var anpasade till just Cs 1.5 - 1.6 😛 😎
OFF topic: Snabbheten på linan har väldigt liten betydelse på pingen tyvärr, jag vet tex att BBB har sämre pingtider än telia 😛
2 Guest(s)