February 21, 2003
skyll på ett virus han tankat ner 😉
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
February 10, 2006
Läste om ett program i Pc För Alla (nr 11 2005) där de testade att återskapa filer från en begagnad hårddisk. Programmet de använde hette Easy Recovery Professional från Ontrack.
I PC hemma (nr 11 2005) testades ett gratis program som hette "Pc inspector file recovery" som kan hämtas här http://www.pcinspector.de/file.....elcome.htm
"Om filerna som är raderade ligger på samma prtition som OS, plocka då ut disken o sätt den i din dator o kör programmet från din dator." skriver de i tidningen!
Lycka till...
January 6, 2003
csm101 wrote: [quote=airman]
ja men det var väl bra o radera hans olagligheter?
Bara för att DC++ har använts behöver inte filerna vara olagliga... Även om jag gissar att de flesta använder DC olagligt
Jag håller med dig, men 60 gig i lagliga filer på dc är nog fan svårt att hitta 😀
Ska väll inte vara så svart har typ en mapp med bilder som jag själv tagit som ligger på nästan 30 Gb Var i Afrika i tre veckor för ett år sen och de 4 personerna som tog bilder har ca 2-3000 bilder vardera och sen har jag också festbilder som jag tagit under fyra års tid vilket är några 1000 tals bilder. Sen har jag också mina 150 Gb hemma & semester filmer. Så om jag kände för att dela ut de filerna så skulle väll det räknas som lagligt att nån tankat ner det. Så särg inte att det är sä väldigt svårt att få tag på 60 Gb lagligt på DC++ jag skulle snarare säga att det är tämligen enkelt.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
August 11, 2005
The Dragon wrote: [quote=csm101][quote=airman]
Bara för att DC++ har använts behöver inte filerna vara olagliga... Även om jag gissar att de flesta använder DC olagligt
Jag håller med dig, men 60 gig i lagliga filer på dc är nog fan svårt att hitta 😀
Ska väll inte vara så svart har typ en mapp med bilder som jag själv tagit som ligger på nästan 30 Gb Var i Afrika i tre veckor för ett år sen och de 4 personerna som tog bilder har ca 2-3000 bilder vardera och sen har jag också festbilder som jag tagit under fyra års tid vilket är några 1000 tals bilder. Sen har jag också mina 150 Gb hemma & semester filmer. Så om jag kände för att dela ut de filerna så skulle väll det räknas som lagligt att nån tankat ner det. Så särg inte att det är sä väldigt svårt att få tag på 60 Gb lagligt på DC++ jag skulle snarare säga att det är tämligen enkelt.
Således delar du inte ut alla dina semesterbilder. Sen är det heller inte alla som har 5-6000 privata bilder på sina datorer och som lägger ut dessa.
Så jag hävdar fortfarande att det är svårt att hitta så mycket lagliga filer på dc.
July 18, 2003
csm101 wrote: [quote=The Dragon][quote=csm101][quote=airman]
Således delar du inte ut alla dina semesterbilder. Sen är det heller inte alla som har 5-6000 privata bilder på sina datorer och som lägger ut dessa.
Så jag hävdar fortfarande att det är svårt att hitta så mycket lagliga filer på dc.
Jag måste säga att det är nog inte allt för svårt att hitta 60gb lagliga filer på DC, man kan ju t.ex. samla på linus dist.ar. Känns kanske dock dumt att tanka dem vid DC, men det finns säkert människor som gör det.
Sen så finns det ju en hel del freeware program.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
February 10, 2006
*blitz* wrote: [quote=csm101][quote=The Dragon][quote=csm101][quote=airman]
Jag måste säga att det är nog inte allt för svårt att hitta 60gb lagliga filer på DC, man kan ju t.ex. samla på linus dist.ar. Känns kanske dock dumt att tanka dem vid DC, men det finns säkert människor som gör det.
Sen så finns det ju en hel del freeware program.
Ja...det här kommer hjälpa honom
1 Guest(s)