September 4, 2001
December 27, 2000
då kan han oxå överväga hur "bra" microsofts nya mus är..
jag har ms intellimouse explorer optisk jeffla skitmus.. ok den e bra.. man slipper göra rent den. men mer är det inte..
den ballar ur i fps spel om man gör hastiga rörelser & e allmänt freakad.. jag har 3polare som har denna mus och alla har samma problem.. hur det blir med den nya vet jag inte, men då jag oxå har en razer 2k så råder jag dig att köpa den även om den e dyr. när man väl lärt sig handskas med den på ett riktigt sätt så e den underbar.. :>>
July 31, 2001
Min Intellimouse Explorer funkar som en dröm i alla fps-spel.
Jag har dock haft problem innan.
lite råd:
1) kör via ps/2 istf USB
2) ladda ned senaste drivarna från ms
3) använd en helt SVART musmatta
4) Inställning av muskänsligheten. Använd följande tumregel:
Använd HÖG känslighet i Windows -
Kompensera med LÅG känslighet i spelet
/xon
December 27, 2000
October 3, 2001
har en razer boomslang 2k... och den är.. skön.. nu på senare tid har den börjat fungera lite dåligt.. men rengjorde den ordentligt å har inte märkt så mkt sen dess... den är bra, men sjukt jobbig att rengöra.. funderar på att byta tillbax till den 1a intellimouse explorern.. den roxar.. frågan e ba viken som e bäst..
December 23, 2000
Har varit ägare till både en Razer Boomslang 1000 och 2000. Det tog mig en vecka att vänja mig vid dem, men efter det har jag inte velat röra något annat!
Tyvärr så är kvalitén på mössen inget vidare och jag har fått byta ut dem 5 gånger... :hrm:
Med tanke på att Razer kursat så är det kanske inte det bästa köpet, trots allt.
December 27, 2000
September 24, 2001
hur e den där "the claw" då e det nån som har testat den ?? , konstig att det inte fins nån mustilverkare som vill satsa på nått som liknar logitechs första gaming mus, den där lilla den var skön förutom att den inte hadde nått scroll jul.. nått som man kan använda utan att behöva veva med hela armen
/Dustie
[ Detta Inlägg ändrades av: Dust_Puppy den 2001-10-05 13:03 ]
2 Guest(s)