January 10, 2005
Hej!
Jag har en razer copperhead laser mus. Den funkar helt utmärkt tills jag sätter på "Förbättra pekarens precision" då börjar musen hack och hoppa för många pixlar om jag drar den ner till höger. Det är ju inget problem i och med att jag inte har det på.
!!MEN!! När jag spelar Cs så kommer hackandet och hoppandet tillbaka när jag drar musen når åt höger och den hoppar förbi kroppen eller inte rör sig alls vilket är enormt störande när man ska skjuta någon :S
Så jag antar att det är "Förbättra pekarens precision" som sätts på när jag spelar cs.
Är det någon som har samma problem eller vet vad jag ska göra för att lösa det??
HJÄLP MIG SNÄLLA JAG BLIR GALEN!!! 👿
January 6, 2006
November 23, 2001
reload1337 wrote: Hej!
Jag har en razer copperhead laser mus. Den funkar helt utmärkt tills jag sätter på "Förbättra pekarens precision" då börjar musen hack och hoppa för många pixlar om jag drar den ner till höger. Det är ju inget problem i och med att jag inte har det på.
!!MEN!! När jag spelar Cs så kommer hackandet och hoppandet tillbaka när jag drar musen når åt höger och den hoppar förbi kroppen eller inte rör sig alls vilket är enormt störande när man ska skjuta någon :S
Så jag antar att det är "Förbättra pekarens precision" som sätts på när jag spelar cs.Är det någon som har samma problem eller vet vad jag ska göra för att lösa det??
HJÄLP MIG SNÄLLA JAG BLIR GALEN!!! 👿
Prova skriv m_filter 0 i consolen i CS.
January 10, 2005
January 10, 2005
January 10, 2005
April 9, 2002
Du kan ju testa att lägga in "no accelerations" kommandon som i princip alla på högre nivå i cs spelar med.. Och sen en mousefix som tar bort accelerationen helt i windows.
-noforcemparms -noforcemaccel -noforcemspd
Läggs in i Launch options
Mousefix finns här
ftp://ftp.thecpl.com/mouse_fix.zip
1 Guest(s)