February 23, 2001
Jag måste säga att jag är så ruggigt nöjd med min Boomslang 2000.
Det är helt klart den bästa musen jag någonsin använt, det tar dock lite tid att vänja sig vid fomerna, men när man lärt sig... f-n vad skön den är.
Har man pengarna, köp den jag rekomenderar det varmt!!! HELT Underbara att lira med
February 23, 2001
jag har inte haft den tidigare versionen, jag har dock bara kort provspelat med den, och kan ej ge någon Bra bild av det.
men 2000 varianten, ja det tar ca en dag att bli "van" att hantera den sen tar det lite extra tid att lära sig hantera tex "scrollhjulet" och den 4/knappen på musens höger Resp vänster sida (jag hade tidigare en MS optical Mouse 2 knappar och scroll hjul)
Boomslangen är "tunn" men efter ett par dagars användande i spel mm så tycker jag att det sitter otrolig bra i handen, förstår inte längre hur jag har kunnat spela utan den...
Helt klart en Underbar mus, många säger att den suger, men då har man inte gett den en sportslig chans!!!
måste även säga att den levereas på ett något udda sätt, den levereas i en METALL låda som är rund, den har "gjuten" skumgummi och förpackning ser allmänt Proffsig ut, den ger ett proffisgt intryck...
bara det att det står "you are one of us now" känns ju bra.
Fråga på!!
1 Guest(s)