March 6, 2001
Köpte för ca 2 månader sen en Razer Deathadder och den är faktiskt helt underbar.
Hade tidigare en Logitech MX 518 som hade börjat glappa i en av knapparna.
Deathadder är lite större än 518 men samtidigt lite lägre så jag tycker handen ligger skönare.
Vet att många gillar SteelSeries Ikari (laser och optisk ) men jag tyckte den var väl bred då jag testade den.
Men smaken är ju som baken, å tur är väl det 🙂
February 14, 2004
March 1, 2007
Tja, jag hade rekommenderat Logitec MX518 som många andra här fram tills för några timmar sedan. Jag blev nämligen allergisk mot latex för två veckor sedan. Jag är tandhygienist student så jag fick byta handskar inte mer med det. Men jag har haft utslag på sidorna av högra handen som ej har velat ge med sig. Och nu idag slog det mig plötslitg. Båda utslagsområdena är bågformade ungefär som gummidelen på logitecs mus. Jag tänkte jag skulle maila logitec och fråga vad de hade i materialet, men de har ingen support epostadress. så jag ids inte ringa. Men även om detta då är lite offtopic så tänkte jag bara ta och rikta en varning mot överexponering av latex. Jag har kommit fram till att en hel del plastprodukter inehåller det. Tänker inte heller stjäla tråden. men om någon har ett förslag på hur jag ska modifiera musen för att få bort gummimaterialet så säg gärna till.
1 Guest(s)