March 22, 2006
Har ett problem med en hårdisk.
Den är allmänt trög och när man försöker gå in i vissa
mappar tänker datorn en lång stund innan den frågar.
Enheten är inte formaterad vill du formatera den nu?
Under egenskaper kan man läsa att mappen är tom
vilken den inte är hoppas jag...
... saknar mina bilder jag tagit.
hoppas jag kan få hjälp med det.
June 11, 2001
I det fallet finns det nog bara en sak att göra, ta kontakt med ett proffsföretag, ju mer du försöker destomer skada.
Tyvärr är prislappen extrem för sådana jobb, räkna med 8 - 20 tkr.
Du kan prata med deras gratissupport också.
telnummer etc till ibas: http://www.ibas.se/hotline
September 20, 2001
Har du tur så kan du få över bilderna med ovanstående program till en annan hårddisk. Sedan skulle jag använt hårddisktillverkarens diagnostikprogram, för att se om disken håller på att gå sönder. Det kanske går att få ordning på den om du formatterar den efter att du kopierat filerna, men risken finns att det blir likadant igen sen...
February 22, 2006
ja som dom andra skrev här testa programmet själv använt det å det fungerar bra.
kom till tänka på en sak själv hafft det problemet å det berorde på va heter det när den kontrollerar disken innan man kommer in i windows.
det tar bort massa saker från disken å sånt skit. så har det saket med konsekvens kontrollera hdd eller va det heter inträffat så e det inget större fel på disken men det beror på oftast om man klockat datan eller om man inte formaterat den på länge. så formatera om hdd å den fungerar kanon nu inga problem alls längre.
ett tips brän ut bilderna i fortsättningen för tycker det e det värdefullaste sen musik å sånt skit kjan man skaffa igen
1 Guest(s)