August 4, 2002
Jag har bytt operativ från win98 till win2000 (jag uppgraderade, formaterade inte om då jag hade gjort det 3 dar tidigare då jag ominstallerade 98:an) Och nu får jag med exakt samma version av alla drivers (men win2000 versionen av dem) samt samma inställningar överasllt endast 7800p i 3dmark, innan fick jag 8500 (vilket redan då var lite undermåligt...) lixom VAD FAN SITTER DET I?! 👿
February 4, 2002
r1cke wrote: Jag har bytt operativ från win98 till win2000 (jag uppgraderade, formaterade inte om då jag hade gjort det 3 dar tidigare då jag ominstallerade 98:an) Och nu får jag med exakt samma version av alla drivers (men win2000 versionen av dem) samt samma inställningar överasllt endast 7800p i 3dmark, innan fick jag 8500 (vilket redan då var lite undermåligt...) lixom VAD FAN SITTER DET I?! 👿
Inte min erfarenhet får faktiskt bäst 3D Mark poäng med Win2000 Sämst får jag med Win98 och Win XP mitt emellan nånstans
February 4, 2002
oxygenial wrote: Nope, men svensk version kör man ju inte.
Andra språk än engelska har alltid varit kinkiga med saker, iförsig inte lika kinkiga som förr, men föredrar fortfarande Engelsk verre med Svensk Locale!
Jo jag vet många kör på den engelska Har själv inte haft några större problem med den svenska Stabilt som f#n
1 Guest(s)