July 11, 2005
är detta prisvärt för 1.279:- ?
vill gärna veta vad ni som har kortet eller har haft kortet tycker, jag tänkte köpa det och byta ut mitt nuvarande geforce4 Ti 4600 64MB.
jag spelar spel som GTA:Sa, Farcry, counter-strike 1.6, starwars: republic commando med TI kortet och jag antar att prestandan i dessa spel kommer ökas ganska enormt. vad tror ni? Har ni något bättre förslag i denna prisklass?
Datorn består av: AMD athlon 2200+ @ 1.8gHz, 1024 RAM, geforce4 TI 4600. något mer ni behöver veta?
Tack och puss 😎
December 26, 2001
Hejsan.
Jag lirar/har lirat alla dom spelen också på mitt Geforce FX5900 128Mb
och de flyter på riktigt bra, förutom Far Cry...
Jag har inte så stor koll på just det kortet du nämner men jag antar att det är budget versionen på X800 och alla budget varianter på kort suger. Tänkte om Toms Hardware hade med kortet i deras VGA chart men det hade dom inte.
Men jag tror du kan komma undan billigare igenom att köpa ett begagnat kort. Jag har ex. mitt till salu 😛 eller så håller du ett öga i köp/sälj forumet. 🙂
July 11, 2005
Jag har snackat med en kompis som i mina ögon kan endel om datorer och han sa att det var ett bra kort, och jag har inte allt för mycket pengar. Och tack laguna för tipset, jag kollade runt lite i köp och sälj och får nog fortsätta med det. släng gärna lite förslag på kort i den prisklassen.
September 1, 2002
Geforce 6600 (ej GT) är bättre än X700 (ej pro / xt).
Det skulle blivit mitt förstaval i den prisklassen i alla fall...
Liten länk också: http://www.komplett.se/k/ki.as.....C9BABE7E21
1 Guest(s)