April 14, 2004
Hmmm.. massa problem nu. Jag startade om min dator nyligen och min enhet P: alltså det är min sata hdd den finns inte , men det kom upp nåt innan om den att skrivning misslyckades till den disken och att det var nåt med I/O fattade eller saknades inte hittades. Så jag starta om burken men nu finns inte min disk där alls i utforskaren och inte i diskhanteringen heller. Oppsss va har hänt nu då hur får jag tillbaka den? Har massa saker på den. SUCK har haft trojaner och detta hände efter att jag kört program som heter Repair XP Pro 2007 och den sa jag skulle boota om.
February 3, 2003
Att en skrivning misslyckats betyder generellt sett att disken håller på att håller på att skriva sina sista ettor och nollor. Med andra ord håller den på att dö.
Kan du fortfarande hitta disken i BIOS vid uppstart?
Kolla också om den finns med i Diskhanteraren i Windows.
April 14, 2004
Lord_Kvadd wrote: Att en skrivning misslyckats betyder generellt sett att disken håller på att håller på att skriva sina sista ettor och nollor. Med andra ord håller den på att dö.
Kan du fortfarande hitta disken i BIOS vid uppstart?
Kolla också om den finns med i Diskhanteraren i Windows.
Det har hänt en massa konstiga saker, har hållt på o försöka få bort trojaner o skit som infekterat även andra hårddiskar ,inte bara systemet. Nej den finns inte i diskhanteraren alls och i bios har jag inte kikat ännu. Disken är en Barracuda seagate 500 gb och köpt för 1 månad sen så den e sprillans ny. Nåt med I/O enhet hann jag se att den inte hittade eller så stod det i den där bubblan som kom upp sen försvann disken bara
1 Guest(s)