March 10, 2003
Problemet är bara att mekaniken inte hänger med. Finns inte ens hårddiskar som utnyttjar hela ata100 hastigheten.
Då kan man inte begära att Sata diskarna skall vara snabbare då bara kontrollerkorts interfacet är annrlunda.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
October 28, 2004
Ondjultomte wrote: sata är ide .. så det är ingen vidar jämförelse du ..
du kanske mande SATA 2 vs SATA 1 ? eller SATA vs PATA?
Lär dig stava isf. att leka besserwisser! De andra fattar men det märks tydligt att du inte har lika mkt. i huvudet som de. För övrigt så har jag redan fått svar på min fråga, LOSER!
Speldatorn! VF1000SWA, Corsair HX520W, ASUS P5K- VM, Q6600, H2O 620, 4GB Corsair, XFX HD5830
January 4, 2001
ElWeed wrote: [quote=Ondjultomte]sata är ide .. så det är ingen vidar jämförelse du ..
Lär dig stava isf. att leka besserwisser! De andra fattar men det märks tydligt att du inte har lika mkt. i huvudet som de. För övrigt så har jag redan fått svar på min fråga, LOSER!
Nu tar du och taggar ner ElWeed, en sådan taskig attityd tolererar vi inte här!
June 11, 2001
Det dröjer nog ett tag innan diskarna är i den hastighet dom heter, men en bit på vägen är att sätta ett gäng diskar (4+) i raid så blir hastigheten bättre.
Hur många diskar som behövs för att få 150Mbit/s vet jag inte ännu men kanske är ett kul projekt att prova...
December 3, 2004
ElWeed wrote: [quote=Ondjultomte]sata är ide .. så det är ingen vidar jämförelse du ..
Fan är det med dig?
Killen försöker hjälpa dig och du kommer med person angrepp direkt.
Inte undra på, ser ju att du är från malmö....sälj skåne till danmark...
January 4, 2001
ForEvo wrote: [quote=ElWeed][quote=Ondjultomte]sata är ide .. så det är ingen vidar jämförelse du ..
Fan är det med dig?
Som du ser så har jag redan sagt till honom, och om ni ser någon som ni tycker beter sig illa så ska inte ni ta saken i egna händer såhär, utan kontakta någon av oss som jobbar i forumet!
December 3, 2004
Coore wrote: [quote=ForEvo][quote=ElWeed][quote=Ondjultomte]sata är ide .. så det är ingen vidar jämförelse du ..
Fan är det med dig?
Som du ser så har jag redan sagt till honom, och om ni ser någon som ni tycker beter sig illa så ska inte ni ta saken i egna händer såhär, utan kontakta någon av oss som jobbar i forumet!
Har han fått någon varning då?
Antagligen inte, jag fick en varning (står under namnet) för att jag istort sett skambjöd (blev tjaffs och ni blev sura) på en vara som enligt var olagligt att sälja i sverige...
Ni gör ju inget åt skiten därför tar man det i egna händer..
January 4, 2001
ForEvo wrote: [quote=Coore][quote=ForEvo][quote=ElWeed][quote=Ondjultomte]sata är ide .. så det är ingen vidar jämförelse du ..
Fan är det med dig?
Har han fått någon varning då?
Antagligen inte, jag fick en varning (står under namnet) för att jag istort sett skambjöd (blev tjaffs och ni blev sura) på en vara som enligt var olagligt att sälja i sverige...
Ni gör ju inget åt skiten därför tar man det i egna händer..
Vi har mycket striktare regler i Köp & Sälj delen av forumet då det tyvärr har varit så mycket onödigt tjaffs där.
Nu lämnar vi detta och låter tråden gå tillbaka till sitt spår. Har du klagomål över våra beslut så får du kontakta mig via mail, icq, msn eller PM.
1 Guest(s)