July 31, 2002
Jag har inget ljud i högtalarna! har installerat drivisarna och grejjat, men det hörs ingenting! jag har kollat i enhetshanteraren så att kortet är på osv.. jag ställde in till digitalt ljud, då hörs det lite, knappt nått, men det är ett jobbigt surr istället!
nån som vet hur jag ska göra?
*EDIT* Problemet fixat, det va inget.. =)
January 24, 2001
InoX wrote: Jag har inget ljud i högtalarna! har installerat drivisarna och grejjat, men det hörs ingenting! jag har kollat i enhetshanteraren så att kortet är på osv.. jag ställde in till digitalt ljud, då hörs det lite, knappt nått, men det är ett jobbigt surr istället!
Vad gjorde du?
October 10, 2001
InoX wrote: Jag har inget ljud i högtalarna! har installerat drivisarna och grejjat, men det hörs ingenting! jag har kollat i enhetshanteraren så att kortet är på osv.. jag ställde in till digitalt ljud, då hörs det lite, knappt nått, men det är ett jobbigt surr istället!
Vet någon här vart jag hittar en komplett drivrutin till ett SB 5.1 Live? Den på Creatives hemsida avbryts mitt i nerladdningen hela tiden 🙁
January 24, 2001
BURKEN wrote: [quote=InoX]Jag har inget ljud i högtalarna! har installerat drivisarna och grejjat, men det hörs ingenting! jag har kollat i enhetshanteraren så att kortet är på osv.. jag ställde in till digitalt ljud, då hörs det lite, knappt nått, men det är ett jobbigt surr istället!
Vet någon här vart jag hittar en komplett drivrutin till ett SB 5.1 Live? Den på Creatives hemsida avbryts mitt i nerladdningen hela tiden 🙁
sök på dc efter filnamnet...
1 Guest(s)