January 19, 2002
November 29, 2001
October 26, 2001
Det är väl inga problem att koppla in hd:leden.
Bara att skaffa en lång sladd till TB och så koppla den en TB dioden till sladden.
Men det finns ett program till Amiga som man kan använda för att koppla hd:leden till dioderna utan "kirurgiska" ingrepp.
Ps. Man kan faktiskt stäcka på huvudet för att se om det laddar, men jag förstår de som har Athlon och de andra som har så mycket fläktar, för de kan ju behöva se när det laddar eftersom att de inte hör det
He He
June 11, 2001
On 2002-01-31 21:08, ironanders wrote:
Det är väl inga problem att koppla in hd:leden.
Bara att skaffa en lång sladd till TB och så koppla den en TB dioden till sladden.
Men det finns ett program till Amiga som man kan använda för att koppla hd:leden till dioderna utan "kirurgiska" ingrepp.
Ps. Man kan faktiskt stäcka på huvudet för att se om det laddar, men jag förstår de som har Athlon och de andra som har så mycket fläktar, för de kan ju behöva se när det laddar eftersom att de inte hör det
He He
Har man en AMD Ahtlon behöver man inte se eller veta om datorn laddar eftersom den arbetar så snabbt! 😀 😀 😀
SCROLL LOCK används i dos om du t.ex. listar en stor fil med kommandot TYPE [filnamn] och filen inte får plats på en skärm, när du trycker på SCROLL LOCK så fryser skärmen så att du hinner läsa. Tryck sedan på SCROLL LOCK så fortsätter texten att rulla.
June 28, 2001
Jag började mekka med mitt tangentbord... tänkte sätta en en exra LED i hörnet av tangentbordet...!! Jag tar fram borren och borrar... och borrar och borrar och kommer igenom med ett brak! Öppnar tangentbordet och ser att jag har borrat rakt igenom kretskortet 😀
Så nu har jag lärt mig att ALLTID kolla vad som finns bakom innan man börjar mekka!
1 Guest(s)