February 26, 2006
Jag har funderat på att byta grafikkort. Men eftersom jag inte har bytt grafikkort innan så skulle jag behöva lite hjälp. Jag skulle vilja veta om det är någon skillnad på PCI och PCI express? Sen skulle jag vilja ha ngra bra tips på bra grafikkort i prisklassen 1000-2000kr. Jag tror jag ska ha ett PCI kort. 🙂 😀
August 15, 2004
PCI vill du INTE ha till ett grafikkort 😛
Kolla om din dator har en AGP-port eller PCI-Express-port, finns en hel del bilder ute på nätet som visar hur sånna kontakter ser ut. Du behöver endast öppna datorn och kika på kontakterna för att se om du har en AGP- eller PCI-Express-port.
February 26, 2006
February 26, 2006
February 26, 2006
February 26, 2006
August 15, 2004
Bara för att det står: "Plats: PCI-buss 1, enhet 0, funktion 0" så innebär det inte att du har PCI 😉 Det står samma sak när jag kikar på mitt grafikkort och det är inkopplat via PCI-Express (ska stå samma sak om det är AGP). 😉
Som sagt, öppna datorn och kika på kontakterna, kan vara bra om du tar en bild på dem och slänger upp den på nätet så kan jag säga direkt vilka kontakter du har.
February 26, 2006
July 14, 2003
http://www.prisjakt.nu/produkt.....hp?p=71617
billigt, tillräckligt om inte för bra för din dator i övrigt, det här är det självklara valet för dig!
1 Guest(s)