December 15, 2004
Hej, jag har en burk som där är 2x Hyundai HYMD264 646D8J-D43 512 MB PC3200 DDR SDRAM (3.0-3-3-8 @ 200 MHz) (2.5-3-3-7 @ 166 MHz) (2.0-2-2-6 @ 133 MHz).
Sen har jag en annan burk som jag inte använder som har 2st pc3200 minnen..Tänkte sno minnena från den och sätta i den ovanstående burken..
Hur viktigt är det att alla de ovanstående siffrorna stämmer ?? Kan det annars bli sämre prestanda med 2gb än 1gb ??
Tacksam för svar..
November 26, 2002
Du kan lugnt lägga in de andra minnena som du har. Det behöver inte vara samma timings på de andra minnena som du vill lägga i. Timings är det du skrivit som 2, 2, 3, 8 osv. Om du skulle ha riktigt bra minnen i burken nu så vill du inte stoppa i sämre minnen. Men, i ditt fall kan du nog lugnt lägga i de andra minnena utan att behöva oroa dig alls. Det ska fungera bra!
December 15, 2004
Tacksam för snabbt svar =)
John_lz wrote: Du kan lugnt lägga in de andra minnena som du har. Det behöver inte vara samma timings på de andra minnena som du vill lägga i. Timings är det du skrivit som 2, 2, 3, 8 osv. Om du skulle ha riktigt bra minnen i burken nu så vill du inte stoppa i sämre minnen. Men, i ditt fall kan du nog lugnt lägga i de andra minnena utan att behöva oroa dig alls. Det ska fungera bra!
2 Guest(s)