August 28, 2001
On 2002-05-19 22:56, Kid Rock wrote:
Det är ett bra köp om du har tänkt dig den prisnivån. POV är lågkvalitet dvs du kan inte klocka nåt eller liknande men du får ju ett GF3 Ti200 och det är ju riktigt bra.
Nja stämmer inte , läs recensionen här på Nh om POV gf3 ti200...låg nästan bäst när det gällde överklockning
[Gforce DDR]
[ Detta Inlägg ändrades av: Tratten[DEI] den 2002-05-22 00:51 ]
December 4, 2001
Märkligt... Har hört väldigt dåliga överklockningsresultat av folk som haft det kortet. Och det är ju logiskt eftersom det är så mycket billigare osv. Men det är ju alltid ett GF3 som sagt och det är ju ett fint kort. Lyckas man överklocka kortet bra så är la det bara gött.
April 25, 2002
fick det idag, fast det verkar som pov har bestämts sig för att göra kortet med ennu billigare delar, heatsinken (tror det heter så) är nämligen silver färgat vilket leder mig till att tro att det är aluminium vilket ska va sämre en koppar som jag såg bilderna av kortet på nätet hade, dom var även orange aktigt färgade.
själva kort skivan när det gäller min är svart.
April 25, 2002
Näh vänta, det va PoV Geforce3 jag såg bilder på, det var den som fick en recension här, så klocknings kapaciteten på Ti-200 är nog inte att jämföras med GF3.
har inte sett nån bild på nån Ti-200 förutom min, så det är väll inget att oroa sig för att den är svart och silvrig.. hoppas jag.
Köpt från datorbutiken.se
[ Detta Inlägg ändrades av: Shinjuku Boy den 2002-05-20 22:53 ]
November 19, 2001
On 2002-05-19 22:56, Kid Rock wrote:
Det är ett bra köp om du har tänkt dig den prisnivån. POV är lågkvalitet dvs du kan inte klocka nåt eller liknande men du får ju ett GF3 Ti200 och det är ju riktigt bra.
Har ett POV, går att klocka fin fint! För 1300:- är det ett kanon köp! Funkar fint i XP
November 19, 2001
On 2002-05-20 19:53, Shinjuku Boy wrote:
fick det idag, fast det verkar som pov har bestämts sig för att göra kortet med ennu billigare delar, heatsinken (tror det heter så) är nämligen silver färgat vilket leder mig till att tro att det är aluminium vilket ska va sämre en koppar som jag såg bilderna av kortet på nätet hade, dom var även orange aktigt färgade.
själva kort skivan när det gäller min är svart.
POV har ju sjunkit mkt i pris på sistonde, jag köpte mitt när de var dyrare och mitt kort har de orange färgade koppar(?)-flänsarna du talar om.
2 Guest(s)