December 19, 2000
Men för fläkt... ( alla admins)
http://fly.to/buyer
KLARAR MAN SIG UTAN??
December 20, 2000
December 22, 2000
2001-01-31 14:45, skrev PYRO:
Hej!
jag har 64 mb ram.
det börjar kännas lite fattigt.
ska köpa 128 ram till.
Pc133 128 mb ska det va.
men var är det bäst och billigast?jag säger bara en sak: http://www.datorbutiken.com
Under 500:- lappen för 128mb ram PC133
Lätt värt pengarna!!!
January 8, 2001
>ehh...funkar hur bra som helst....tar inte
>ens en vecka att få varorna, om de tar
>längre tid så informerar dem om de.
Du har tur. Känner inte en kotte som lyckats få nå't därifrån i tid. Dessutom har de ingen service eller support å de svarar mkt sällan på mail. Jag kan dra upp fem värstinghistorier från fem polare som drabbats, de enda jag känner som beställt därifrån har fått vänta flera månader efter förskottsbeställning utan att få ett NYS om status via mail - bara ovett.. så nej, datorbutiken har för alltid svartlistas hos alla jag känner - service och support är fläkt viktigast, det ska gå att få tag på mupparna - annars är det inte seriösa...
/Weyland
Bra service och bra rykte på:
Skribofont
Komplett
Kylning.com
Dustin
January 8, 2001
skribofont.se - välrenommerat rykte och hög service. Har butik i fyra städer. Lägg ordern bekvämt online och hämta ut i butik, eller få dem hemskickade. Kostar inte så mycket att få det hela ihopsatt heller.
Det enda som jag noterat hos skribo är deras överdrivna minnespriser, så dessa och typ nå'n maffig kylfläns kan man juh beställa ifrån nå'n billig onlinebutik. Kylning.com hade minnen förut vilket var mycket passande, synd att de inte längre säljer minnen.
/Weyland
December 22, 2000
2001-02-17 17:29, skrev Weyland:
>ehh...funkar hur bra som helst....tar inte
>ens en vecka att få varorna, om de tar
>längre tid så informerar dem om de.Du har tur. Känner inte en kotte som lyckats få nå't därifrån i tid. Dessutom har de ingen service eller support å de svarar mkt sällan på mail. Jag kan dra upp fem värstinghistorier från fem polare som drabbats, de enda jag känner som beställt därifrån har fått vänta flera månader efter förskottsbeställning utan att få ett NYS om status via mail - bara ovett.. så nej, datorbutiken har för alltid svartlistas hos alla jag känner - service och support är fläkt viktigast, det ska gå att få tag på mupparna - annars är det inte seriösa...
/Weyland
Bra service och bra rykte på:
Skribofont
Komplett
Kylning.com
Dustin
Ja men om de nu tog sån tid för digså visste du om de innan du beställde de...på varje vara är de en liten tumme som visar grönt, blått eller rött...beroende på om de finns i lager. Prova med att titta där nästa gång
1 Guest(s)