March 27, 2006
Hej. Jag pluggade in extra strömtillförsel i min usb-hub, men dum som jag var tog jag fel adapter av någon knasig anledning! Resultatet blev att huben började att blinka frenetiskt och att min handkontroll, som satt i, slutade att fungera men körde sin skakfunktion hela tiden. Är det någon som vet nå't sätt att fixa det här problemet? Kontrollen är en Thrustmaster Firestorm Dual Power. Går att skruva upp om det behövs. Har ingen garanti längre på den, heller.
October 26, 2002
kolla om det är en starkare eller svagare adapte... om den du råkade plugga in är starkare än orginal så finns risk för att du bränt något i hubben... prova kontrollen utan att köra den i hubben...
tror inte att det som är trasigt går att laga, försök snarare ta reda på vad som är trasigt och köp nytt...
March 27, 2006
chippen wrote: kolla om det är en starkare eller svagare adapte... om den du råkade plugga in är starkare än orginal så finns risk för att du bränt något i hubben... prova kontrollen utan att köra den i hubben...
tror inte att det som är trasigt går att laga, försök snarare ta reda på vad som är trasigt och köp nytt...
Redan testat utan hubben.
Jaja, tack iallafall ;)!
1 Guest(s)