February 12, 2004
SKALL JAG KÖPA EN AMD 3700+ är det någon som har någon erfarenhet av denna propp
http://www.komplett.se/k/ki.as.....C9BABE7E21
Tror ni att den klockar Ca 2700 Mhz utan att gå över 1,5 volt
MVH
Johannabull
April 13, 2004
GoesHs wrote: Neej de e ju sant , sry .. tänkte inte på de 😀 . Sen har jag hört , sett att 3700+ är jäkligt varma ..
De är inte varmare än någon annan prolle med San Diego eller Venicekärnan, dvs inte varma alls i förhållande till Presc(h)ott
Köp den om du vill, men de prissänkningar som kommer, är för de andra prollarna typ X2, så jag hade nog avvaktat någon vecka till iaf 😛
October 16, 2004
June 6, 2006
Death On Wings wrote: [quote=GoesHs]Neej de e ju sant , sry .. tänkte inte på de 😀 . Sen har jag hört , sett att 3700+ är jäkligt varma ..
Nej dom är inte varma, kör min 4000 i hastighet som du kan se nedan och just nu ligger den på 34 grader.
Okej , men som jag har sett på en polares 3700+ så låg den på 60 grader idle :S å då var den lite klockad å hade en zalman fläkt ..
October 16, 2004
GoesHs wrote: [quote=Death On Wings][quote=GoesHs]Neej de e ju sant , sry .. tänkte inte på de 😀 . Sen har jag hört , sett att 3700+ är jäkligt varma ..
Nej dom är inte varma, kör min 4000 i hastighet som du kan se nedan och just nu ligger den på 34 grader.
Okej , men som jag har sett på en polares 3700+ så låg den på 60 grader idle :S å då var den lite klockad å hade en zalman fläkt ..
Skulle tippa på en felmonterad fläkt i det fallet
December 31, 2001
GoesHs wrote: [quote=Death On Wings][quote=GoesHs]Neej de e ju sant , sry .. tänkte inte på de 😀 . Sen har jag hört , sett att 3700+ är jäkligt varma ..
Då har han gjort exakt allt fel man kan göra vid montering av en kylfäns och du måste nu visa honom baksidan av din hand tills han brister ut i gråt 😀
March 27, 2006
Conroe e för dyrt Men jag hittade en jävla fin sida med en massa intel och AMD för bra pris kolla den här länken http://www.shg.biz/link.asp?go.....enr=320948
2 Guest(s)