December 31, 2005

Hej.
Jag har haft 4 skärmar på 2 är och alla har dom gått sönder, det verkar vara samma fel på alla 4st. De bara Släcks ner och nästan blixtrar innuti sig, sen går det inte att få igång dom igen, jag vågar ej köpa en TFT för jag är orolig att den ska ryka sönder med, Behöver råd! kan det vara nätagget eller nått annat med strömmen eller har jag fel inställningar på skärmen? tack på förhand...
March 5, 2005

Nätagget har inget med din skärm att göra. Koppla dina skärmar till väggutaget alltid. Det låter som om det är fel på din väggutag. Du kör inte med förlängningsladdar ellen nåt ? Sen är det god sed (och en förutsättning för snabb hjälp) att skriva ner vad har du för hårdvara, blir svårt att gissa sig fram.
December 26, 2001

March 23, 2004

Har precis samma problem, har bildskärmen kopplad till en förlängningssladd, den är nära ett element samt högtalare 😛 men det ska väl fan inte bara slockna för det..
senaste grejen var det en mobil som slog ut bildskärmen, har startat en tråd om det nu också :/ sur blir jag
March 23, 2004

SanOy wrote: Jao det verkar skumt som fan, jag undrar om det beror på att jag har äldre skärmar till "nyare" data, och den inte klarar av skärmupplösningen...
Den skulle väl iofs inte bara dö av det, den skulle väl varna om det?
Eller menar du att den inte skulle gilla att ha den högsta upplösningen som skärmen klarar av?
Jag har iaf kommit fram till att min skärm är totaldöd nu, står bara o gnisslar när man trycker igång den, o jag som inte har råd med en ny skärm :cy:
1 Guest(s)