May 10, 2007
Ska beställa ny burk idag. Hade bestämt mig för Antec Case Performance One P182 Gun Metal Black without PSU men så finns inte det på lager längre *suck. Orkar inte vänta längre så därför tänker jag beställa Antec Case Perfomance One P180B BLACK/SVART without PSU. Gör jag en miss då ? Skiljer de nått nämnvärt ? Nån som vet...?? Läst lite men kan inte se några större skillnader.
July 22, 2003
Suttit och läste lite om P182 idag, och det enda som verkar vara skillnad är att moderkortsplattan är lite längre från väggen så man kan dra kablar bakom moderkortet. Och att den har två gummigenomföringar på baksidan att chassit så man ska kunna dra igenom slangar till ev vattenkylning.
Det är det jag har hittat. Kanske finns mer men det får någon annan berätta isf 🙂
//Stellan
May 10, 2007
Nej, priset är desamma. Datorbutiken billigast som på de mesta. 1295 :- Har hela tiden trott att Komplett varit billigast men icke. Hoppas leveransen går smidigt bara.
Tror nog också de bara är att plattan sitter längre ifrån. Hade vart bra...men orkar nog inte vänta 🙂
February 24, 2004
Blaxxor wrote: Suttit och läste lite om P182 idag, och det enda som verkar vara skillnad är att moderkortsplattan är lite längre från väggen så man kan dra kablar bakom moderkortet. Och att den har två gummigenomföringar på baksidan att chassit så man ska kunna dra igenom slangar till ev vattenkylning.
Det är det jag har hittat. Kanske finns mer men det får någon annan berätta isf 🙂
//Stellan
FYI
P180 har även dessa gummigenomföringar på baksidan att chassit så man ska kunna dra igenom slangar till ev vattenkylning.
Köpte själv P180 eftersom P182 va slut.... Jag är mer än nöjd
1 Guest(s)