December 20, 2000
December 19, 2000
Så går det när man tankar för mycke porr Bamse 😛
Nä men tillbaks till ämnet, jag har sågat upp mitt hål, det var väl inte den snyggaste sågningen jag gjort i mitt liv, men vad spelar det egentligen för roll, det hålet syns juh ändå inte se dock till så du inte får några vassa kanter som kablarna kan skära sig på....
Om du vill se hur man kan göra så titta här.
Tekniknörd som gillar att träna.
December 20, 2000
December 20, 2000
Ja en sticksåg eller en dremel fixar allt!
Nu ska man bara hitta ett bra ställe för en radiator i lådan! Sen är det bara att hacka vidare..
Tekniknörd som gillar att träna.
April 2, 2001
tehee, kan inte vara lätt med en sådan pyttelåda...
Men aarligt, varför rekomenderas den lådan så ofta till överklockare och andra f-ntaster?
Vad jag sett tycker jag mest att den är ganska dålig, ja, i alla fall ovettig konstruktion i överklockarsyfte!
Har jag bara misstagit mig?
December 20, 2000
2001-04-19 20:36, skrev Slass:
tehee, kan inte vara lätt med en sådan pyttelåda...Men aarligt, varför rekomenderas den lådan så ofta till överklockare och andra f-ntaster?
Vad jag sett tycker jag mest att den är ganska dålig, ja, i alla fall ovettig konstruktion i överklockarsyfte!
Har jag bara misstagit mig?
Jupp du har misstagit dig /// HQ08 ägare
April 2, 2001
Vad är bra med lådan då?
De jag varit i kontakt med har låtit mycket, inte haft så bra med utrymme överdel/underdel.
Inte så luftigt längst ner precis, inga bra hål/platser för större fläktar, alltså, i allmänhet, inget speciellt alls!
Förstår itne varför dennna rekomenderas?
December 19, 2000
Tjenna hej..!
Hra tyvär inga bilder då jag själv inte sågat upp ett sådant hål. Men jag kan tänka mig att det inte är spec.. stort så kan bli svårt om den desutom sak visa upp..men som sagt så en dremel å ett "riktigt" bra metallborr å sen en fil..!
Testa med dremeln lite försiktigt därefter kan du testa å lirka lite i hålet med borren vet inte hur mycket det skulle hjälpa ..men iaf en idé...å sist får du nog ta en metall fil å fila upp den sista millimetern å snygga till hållet..!
Svårt att ge nåt exakt å bra tips svårt med små hål..men nåt i den stilen borde funka....bara att testa..!
2 Guest(s)