January 14, 2001
Socket A Dual moderkort har inte kommit ut ännu! Tyan t.ex har iförsej exemplar av deras Dual Socket A moderkort men inte till salu!
AMD 760MP som AMDs Dual chipset heter är fortfarande under utveckling! Det ska komma ut i handeln till sommaren har jag för mig..
Tekniknörd som gillar att träna.
Nä f-n va det hade varit gött!
Då hade man gått in i wcpuid varje dag bara för att se att det var sant! :grin::grin:
Man skulle haft dual Palamions och vattenkylning på hela systemet.. Datorn skulle varit så gott som ljudlös men ändå så hade den varit så j**la snabb!! :grin::grin:
Nej inte vad jag vet.. Det är sakt att för AMD spelar det inte så stor roll om de väntar ett par månader extra eftersom servermarknaden är väldigt "seg" i programutveckling m.m så det är bättre att komma med en verkligen bra produkt än att hetsa ut den..
Nja.. Eftersom det inte är ofta som servrar uppgraderas så måste det nog vara något speciellt som göra att de skulle byta direkt till AMDs dual system... Men det är ju något speciellt vi väntar oss..
January 14, 2001
Jag sympatiserar inte för någon av de två speciellt men det ska bli roligt att se vad alla nyblivna AMD f-natiker säger om Intel gör en helomvändning knäcker AMDs nuvarande processorer..
men som sagt var så länge de båda gör bra processorer så är det nog!
1 Guest(s)