October 14, 2002
**OT har en k750i OT **
har alltid undrat vat syncning är, går det tex spara sina kontakter på datorn osv ? isf är det ju asbra å precis det jag söker efter.
EDIT
ok ja bläddra snabbt i manualen å hitta sync.. om du installerar pc suite ( man får ju med en cd skiva ) så finns allt där sen i ericsson fliken på start menyn.
och ja syncade men ja vettefan vart allt hamna hehe 😕
**EDIT IGEN***
nu ahr jag lyckats.. se till att ha outlook installerat, sen så är det bara att gå in i start meny program sony.... sync.... settings.. bocka för syncron på de du vill göra sen är det bara kolla i settings osv ska inte vara svårt!
May 9, 2002
jag e grymt nöjd med den, batteri tiden är bra också. lyssnade på mp3 spelaren i över 6h idag och batteriet höll sig väl, gick ner till ca 60% från runt 95% tror jag den stod på från början.. inte hunnit testa nå mer hur batteritiden är på den. Men ska testa imorn oxå 🙂
Sen att man kan ladda den via datan är ett plus, man kan ha telefonen medans man sitter vid datan o ladda den. hands-freen är underbar. stänger ute allt ljud när man lyssnar på musik 🙂
Kanon köp skulle jag säga, har väl hittat någon bugg så där men det hade jag i min gamla K700i också så det är inget som stör.
1 Guest(s)