Sonyericsson s500i|Generella frågor|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Sonyericsson s500i
Hansen
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 265
sp_UserOfflineSmall Offline
1
October 16, 2007 - 2:23 pm
sp_Permalink sp_Print

Tjena!

Tänkte köpa ny mobil och jag har väntat några månader nu på att s500i mysterious green skall komma ut. Men nu när den är ute tvekar jag att köpa den lite för kritiken den får från vissa.

Den kostar runt 2500kr utan minneskort, är det värt det? Kollat på många recensioner, alla säger mot varandra, vissa anser även den gröna är väldigt plastig medans andra säger att den inte alls det. Ett annat problem verkar vara att slidern börjar 'glappa' tidigt. Sen är det väldigt många som man hört fått lämna in den för lagning redan.

Skall jag köpa s500i blir det den grönsvarta, har även hört att den guldiga skall vara lite sämre kvalite, är väl anledningen till att den är runt 500kr billigare.

Någon som har mobilen eller har någon polare etc. som har den som kan hjälpa mig lite?

Förstår att det finns 'bättre' mobiler för likvärdigt pris, men köper man s500i gör man det mycket för designen och programutseendet.

makhra
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 568
sp_UserOfflineSmall Offline
1160322
October 16, 2007 - 3:51 pm
sp_Permalink sp_Print

En kompis har en sån och det var ett riktigt måndagsexemplar. Displayen visar vad den själv vill visa, telefonen funkar i princip inte, knapparna är knäckta efter nån månad m.m. dock går ju allt detta på garanti och borde fixats nu när den funnits ett tag. Köper du W580i som är snarlik får du 512mb minneskort till och bättre musikspelare, dock är det inte så tjejig design på den som du kanske ville ha. 🙂

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 184
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL