May 29, 2001
Är "Soyo SY-K7V DRAGON+" det bästa moderkortet med de funktioner det har... jag vet att man inte kan höja Volten så mycket men det är ett senare problem... enligt min åsikt verkar det utan tvekan vara det fetaste mobot...
- Någon som har ett ?
- Erfarenheter ?
- Ljudkortet e det bra ?
- Nätverkskortet e det bra ?
- Överklocknings möjligheter ?
- Kylaren på Chipsetet ?
//Oscar "raXXo" Abrahamsson
December 27, 2000
On 2002-01-06 21:31, osse80 wrote:
jag vet att man inte kan höja Volten så mycket men det är ett senare problem...
Se Här--> Länk
August 20, 2001
hrm *host* skit *host*
är det ingen som märkt att man inte kan höjja VIO volten, vilket gör att det inte ens klarar över 160fsb! det är skräp! rescensionen på sweclockers använde pc2700 minnen och kom upp i 158fsb stabilt!
skulle verkligen inte kunna köpa det, dessutom förstår jag inte varför alla tycker det är så bra, känns som om Tom har lurat alla igen...
February 1, 2001
sLAN, kan du inte rekomendera något annat moderkort??
Enligt sweclockers så var det iallafall ett bra kort som dom rekomenderar starkt.
-----klipp-----
Soyo K7V-Dragon Plus är ett väldigt bra moderkort. Det är snabbt och överklockningsvänligt och det erbjuder mycket extra tillbehör. Moderkortet har även en liten annan färg än sina konkurrenter och erbjuder ett riktigt kraftfullt integrerat ljudkort och även ett bra nätverkskort. Nackdelen är att det inte går ändra VIO-volten, men den behövs bara om man ska upp i riktigt höga busshastigheter. Moderkortet kostar runt 2200 kronor och det är några hundralappar dyrare än konkurrenterna, men med tanke på vad som ingår är det inte högt pris. Soyo K7V-Dragon Plus rekommenderas starkt om ni ska köpa ett moderkort baserat på KT266A-chipset.
-----klipp-----
Mer om deras recention finns att läsa på http://www.sweclockers.com/htm.....php?page=1
August 20, 2001
hmm, många gillar iwill 333 men har inga personliga erfarenheter av det, det jag dock kan säga säkert är att Epox klockar bra (266a) är grymmt snabbt och Abit (266a) klockar fett bra och är grymmt snabbt samt har många bra minnes tweaks i bios, men kräver dock lite skill för att fungera perfekt
2 Guest(s)