July 2, 2001
Att begränsa hastigheten är marigare än vad du tror. Antingen sätter du en Ciscorouter emellan eller en linuxburk...
June 28, 2001
MEN IDIOTER
INGET JÄVLA LINUX OS !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ETT PROGG SOM BEGRÄNSAR HASTIGHETEN PÅ OLIKA PORTAR SÅ MAN KAN SPELA O LÅTA FOLK LEECHA PÅ DC UTAN ATT MAN SKA HA 300 I PING FÖR FAN !
jag har oxå frågat detta men då börjar nån idiot vela om ett j**la operativ system som är hur j**la komplicerat som hellst för att kontrolera speeden.
October 25, 2001
On 2001-12-07 21:10, Mind wrote:
MEN IDIOTER
ETT PROGG SOM BEGRÄNSAR HASTIGHETEN PÅ OLIKA PORTAR SÅ MAN KAN SPELA O LÅTA FOLK LEECHA PÅ DC UTAN ATT MAN SKA HA 300 I PING FÖR FAN !
jag har oxå frågat detta men då börjar nån idiot vela om ett j**la operativ system som är hur j**la komplicerat som hellst för att kontrolera speeden.
Freakin' OuT?
Det kanske inte är så enkelt. Vad jag vet så finns inte de funktionerna i windows... men, jag har nog fel. Testa å sök på download.com
October 2, 2001
On 2001-12-06 22:04, 69link wrote:
Att begränsa hastigheten är marigare än vad du tror. Antingen sätter du en Ciscorouter emellan eller en linuxburk...
va för cisco rauter måste jag ha för att göra så ?
July 2, 2001
On 2001-12-07 21:10, Mind wrote:
MEN IDIOTER
Men min gosse lille. Det är hur komplicerat som helst att kontrollera speeden. Du får väl snacka med killarna på neo-modus och få dom att fixa en funktion för det i DC.
Du får väl lära dig lite om datorer så att även du klarar av att hantera dom på större nivå än att klicka med musen.
July 2, 2001
On 2001-12-15 11:50, smokie_2001 wrote:
va för cisco rauter måste jag ha för att göra så ?
Jag tror en Cisco 1700 och däröver klarar det. Men det hänger helt på vilken bandbredd som man ska kunna styra och hur många packets/s som det gäller. I vilket fall så låter det dyrt.
1 Guest(s)