March 6, 2004
Jalle64 wrote: Skulle inte tro det, men vad tycker du själv?
Jag provade ett exemplar i butik på elgiganten (utan ljud dock).
Sen tyckte jag att dom satt skönt på huvudet, så jag beställde dem på jmedata över nätet (blev billigare så).
Så jag vet inte om dem e bra helt enkelt? 🙄
February 12, 2003
Tja, frågar man mig så är Koss kassa. Jag gillar inte deras ljud, bara. Sen att det är de som gör The Plug, som var och varannan går och kallar för "grymt bra in-ear-lur" gör att jag bojkottar de, i princip. Sen brukar lödningarna i de släppa lite titt som tätt, Sennheiser eller AKG är jag lite mer för. Mest AKG, det är fina grejer. 🙂
April 13, 2004
Mean Machine wrote: Tja, frågar man mig så är Koss kassa. Jag gillar inte deras ljud, bara. Sen att det är de som gör The Plug, som var och varannan går och kallar för "grymt bra in-ear-lur" gör att jag bojkottar de, i princip. Sen brukar lödningarna i de släppa lite titt som tätt, Sennheiser eller AKG är jag lite mer för. Mest AKG, det är fina grejer. 🙂
Har du eller har haft ett par Koss då? Kan ju bara säga att för den pengen som "the plug" kostar, så får man hyffsat bra sound iaf. 😛
Sennheiser är ju ett respekterat namn i branschen, kanske ännu mer än AKG, och då betalar man lite mer för det 😛
Som man brukar säga så, får man ofta det man betalar för
2 Guest(s)