January 9, 2001
Problem!
Varje gång jag spelar ett spel, kvittar vilket, så efter en viss tid så hoppar spelet ut till Windows. Det är ingen CTD, utan spelet är igång i bakgrunden, det är bara att trycka Alt Tab för att spela vidare. Dock så är det förbannat störigt när den gör så här typ en gång i kvarten.
Jag kör WinME. Och problemet kvarstår även efter jag har stängt ner alla program utom explorer o systray.
Nån som vet något om detta?
Tacksam om jag slipper svar som:
"Installera XP!"
"Nej, XP suger! Installera Win2K!"
"Nej, Win3.11 är det enda rätta..."
April 26, 2001
Jag har precis samma problem, kör också med ME. Jag har märkt att datorn utför det som är assignat hjulknappen på min mus (Logitech Cordless MouseMan Weel), ett tag hade jag utforskaren där, då startade datorn mellan 5 och 15 utforskarfönster, jätteroligt...tyvärr har jag ingen lösning...
Edit: Typo
EPoX EP-8KHA+, 256DDR
Seagate Barracuda IV 80GB,
PixelView GeForce2 MX, 16x/40x Pioneer DVD-106s slot-in
Papst 12db + 19db @10,35V
[ Detta Inlägg ändrades av: Deadalus den 2001-11-20 16:16 ]
November 10, 2001
Hos mig var det brandväggen som krånglade, men det hade du ju ingen igång så, jag har ingen aning. Jag vet dock att det finns vissa spel som ME inte tycker om. Är det bara gamla spel du har testat så kan det vara så att du har träffat enbart dem. Fast det är ju å andra sidan väldigt osannolikt.
January 9, 2001
Hände på alla spel, och inte bara spel.
Även när man var ute i Windows så märkte man att han "klickade på desktopen" ibland så att fönstret man arbetade i avmarkerades.
Körde ingen brandvägg heller.
Men det är iaf löst nu. Installerade WinXP och nu funkar allt kanon.
2 Guest(s)