March 20, 2001
Jag har fått feta problem med den hära sidan... iblsnd när jag går in på inlägg blir det som att IE tar upp sidan flera gånger och överlappar som och lägger samma text flera gånger men på olika ställen och ibland blir det så att när man scrollar ner på sidan så blir alla text bara sträck.... kanske e min dator som e knäpp men jag vet inte... jag måste ladda ner IE 5.0... det kanske är nån annan som har samma problem...
June 3, 2001
On 2001-08-04 17:48, Waco wrote:
Jag har fått feta problem med den hära sidan... iblsnd när jag går in på inlägg blir det som att IE tar upp sidan flera gånger och överlappar som och lägger samma text flera gånger men på olika ställen och ibland blir det så att när man scrollar ner på sidan så blir alla text bara sträck.... kanske e min dator som e knäpp men jag vet inte... jag måste ladda ner IE 5.0... det kanske är nån annan som har samma problem...
Kanske ett virus?
i ditt inlägg har punkterna hamlat i högar om 3-4st, istället för där dom ska vara. 😀
February 19, 2001
Kom just på att jag hade samma problem förut, det uppstod offtast när jag hade två stycken sidor uppe samtidigt eller flera fönster under. Det är IE som buggar (hände bara när jag andvände win98)
Upgradera till nyaste IE och reboota så ska det funka bra. Annars FORMA och fixa Win2k.
1 Guest(s)