March 14, 2001
Man kan trixa lite med det där för att få bästa prestandan. Vet att när jag körde med win2k så körde jag inte alls 1.5 x minnet när man började komma över 512mb, utan körde då med mindre växlingsfil..
Men har vart många disskutioner om detta, men kör på 1.5x du så blir det säkert bra..
August 11, 2005
Snorch wrote: Man kan trixa lite med det där för att få bästa prestandan. Vet att när jag körde med win2k så körde jag inte alls 1.5 x minnet när man började komma över 512mb, utan körde då med mindre växlingsfil..
Men har vart många disskutioner om detta, men kör på 1.5x du så blir det säkert bra..
det kan stämma, jag antog bara att det var xp det rörde sig om...
March 14, 2001
csm101 wrote: [quote=Snorch]Man kan trixa lite med det där för att få bästa prestandan. Vet att när jag körde med win2k så körde jag inte alls 1.5 x minnet när man började komma över 512mb, utan körde då med mindre växlingsfil..
det kan stämma, jag antog bara att det var xp det rörde sig om...
Kan väl ta och säga att även med XP kan man få bättre prestanda med mindre växlingsfil när man har mycket minne, men som sagt i detta fall blir det säkerligen bra med 1.5x..
2 Guest(s)