July 29, 2005
jo problemet är att efter att jag har suttit uppe på nättet i ett par timmar så trillar jag liksom ut. kan inte söka på internet
men jag kan ladda ner en fil t ex i getright under tiden som jag inte kan söka på internet. (i webläsaren alltså. samma sak händer i netscape och explorer)
här kommer kruxet
jag måste ha börjat ladda ner denna fil innan strulet med att söka på internet ??
försöker jag ladda ner en fil efter att jag inte kan söka på internet i webläsaren, kan jag heller inte börja ladda ner program eller uppdatera program som norton antivirus mm ??
jag vet int vad som är fel
har uppdaterat drivrutinerna, avinstallerat program, enbart kört med grund (alltså inga program som startar upp med windows 98 )mm
är det någon som förstår något av detta problem eller har upplevt detta
June 14, 2001
Jag hadde samma problem men det finns ett program som heter LF Connection Keeper det är skit bra sen jag fick det har jag alldrig haft problem!!!
Förutom nu när jag har fomaterat datorn och kan inte hitta det igen men om du hitter det så kan du alltid skicka länken på [email]FaZe@telia.com[/email]
June 14, 2001
Nu har jag hittat programet du kan ladda ner det på http://www.lfdomain.com/prgCon.....erWin.html
Hoppas det funkar lika bra för dig som för mig eller nåt!!!
2 Guest(s)