October 16, 2002
October 16, 2002
September 27, 2005
Hehe Du menar nog om det är stereo ljud (två kanaler; höger, vänster)
Är inte säker man kan du inte gå in i Ljud och Ljudenheter på Kontrollpanelen och ta högtalar volym. DÄr kan man ju höja och säkna höger, vänster för sig. Fast det kanske går även om det inte är äkta stereo...
October 16, 2002
men asså jag kör juh spdif antar jag 😛 jag e inte säker:) ... men har juh fem högtalare ut från slutsteget och de borde juh funka o de verkar de göra men jag vill veta vart högtalarna ska stå hmm jag e inte så bra på att förklara :O men om nån förstår så vore jag tacksam 🙂
October 16, 2002
http://se.pricerunner.com/comp.....55/details
en sån har jag vet inte vare e för ljdukort :S ...
men grejjen är den att jag kan inte välja att ha fler högtalare i inställningsgrejjen utan kan bara välja 2 :S borde jag uppdatera nån drivare kanske ? :S
inställningsprogramet är realtek står de.
men de måste väll finnas nån sån ljudfil som man bara kan spela upp i winamp eller nått ?:S
April 23, 2004
hara typ samma strul men på en stationär burk.. kör via spdif .. kör ett ljud ett test så säger den bara front right o front left o resten av högtalarna så e de tyst. men när man spelar musik o så så kommer de ljud ur alla..
har alla inställningar på 5.1 o så.. är de surround iafall eller e de ja som flummar?
har ett Creative SB Audigy PCI, 7.1 Surround om det spelar någon roll
March 10, 2003
Pazsoto: Laptopen har garanterat inte 5.1, det är inte standard på laptops iaf.
Finsktlejon: Det problemet du har är välkänt med alla ljudkort. Förutom dom som klarar skicka en äkta digital signal (Soundstorm, TurtleBeach, HDA .. etc.).
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
1 Guest(s)