January 14, 2001
Tja!!
Jag ska köpa ett nytt grafikkort och skulle behöva lite hjälp.
Har 3 grafikort att välja på.
Skulle behöva lite hjälp med att välja.
Mina kvar på kortet är att det ska flyta bättre i spel än med ett diamond stealt 3 s540. och att det måste ha tv-out, tv-in är ett plus.
1.Rage Fury, Pro Vivo, 32MB,AGP,Bulk
2. All In Wonder, Rage 128, 32MB,AGP,TV Out, Bulk
4.ASUS V7100 TV GeForce2 MX 32Mb SDR TV-out Retail AGP
Har niu några andra förslag så kan ni ju säga det med. Sen undrar jag om ett grafikort med 300mhz och 32meg är snabbare än ett grafikort med 166mhz och 32meg eller är det nåt mer man ska kolla på om man vill veta hur snabbt det är??
December 19, 2000
tjenna..!
Dem flest av oss kommer nog att svar geforce kortet..kan kanske bli lite utjatat...men de eju faktiskt så att dem varae sig man vill lr inte leder marknaden...men faktume att jag har läst lite om det dör"Evil Kyro"kortet...å jag mpste säga att det gör mig lite nyfiken..läser man om arkitekturen..å verkar det vettigt...finns bara en stor nakdel med det...minnet å coren e låsta till varandra...vilket gör det väldigt svårt..nästan omöjligt å överklocka..!
Å sen de sist du undrade över..en sak som ockse e väldigt avgörande e minnesbandbredden..minnena e dem som nbrukar går klocka längst om man kyler rätt..så mitt råd e å kolla loite å minnena å fillraten..!
Lycka till..!
2 Guest(s)