June 26, 2005
Nu sitter jag här och funderar på om jag ska köpa ett bZerk agg eller om jag ska behålla mitt Antec Smartpower 450w.
Är det värt att köpa bZerk agget på 500w eller ska jag hellre spara pengarna och lägga på nått annat viktigt?
Antec Agget sitter det nu, 3700+, 7800GT, 1024mb RAM, 200GB HDD, DVD R/W samt lite annat smått och gott.
Vad ska jag ta?
August 4, 2005
June 26, 2005
June 26, 2005
June 26, 2005
August 4, 2005
Rauws, vad fan sitter du och hittar på då? Jag får ju ett nytt bZerk för 200 kr och eftersom det verkade vara bättre så varför inte ta det? Dessutom är det snyggare 🙂 Blir inte mkt minne för 200 kr
Rauws wrote:
Jag har rekommenderat annars ett Hiper eller Tagan på 480w men det villl han inte ha, kanske inte tillräckligt snyggt? ^^
Så du tror inte att jag hellre skulle vilja ha ett Tagan eller Hiper? Alla har inte rika föräldrar som vissa här har, och eftersom jag får bzerk agget för 200 kr så tar jag nog det! Fy fan vad du ska sitta och hitta på hela tiden!
June 26, 2005
martinffs wrote: Rauws, vad fan sitter du och hittar på då? Jag får ju ett nytt bZerk för 200 kr och eftersom det verkade vara bättre så varför inte ta det? Dessutom är det snyggare 🙂 Blir inte mkt minne för 200 kr
[quote=Rauws] Jag har rekommenderat annars ett Hiper eller Tagan på 480w men det villl han inte ha, kanske inte tillräckligt snyggt? ^^
Så du tror inte att jag hellre skulle vilja ha ett Tagan eller Hiper? Alla har inte rika föräldrar som vissa här har, och eftersom jag får bzerk agget för 200 kr så tar jag nog det! Fy fan vad du ska sitta och hitta på hela tiden!
Du får nog ett beg minne här för 200kr sedan hade du inte sagt till mig att du fick det för 200kr när jag skrev detta. Du sa ju förut att du skulle köpa ett Tagan agg i.om att du sänkte priset på chassiet.
August 4, 2005
June 26, 2005
1 Guest(s)