January 5, 2007
January 5, 2007
January 5, 2007
Det finns ingen manual med, det kommer upp anvisningar på skärmen när man kopplat in U3:an.
Det är väl så pass nytt, att det finns ett fåtal användare, och då förmodligen "dataproffs" som kan dataengelska.
Detta är nog för avancerat för mig, men så pass dyrt, att när jag införskaffat detta, vill lära mig systemet.
Principen är att när jag har detta med mig, kan jag koppla upp mig på vilken dator som helst, och det ser ut som jag är på min hemmadator, finns också program som omöjliggör att det syns att jag varit inne på lånedator!!!!????????
December 26, 2006
http://www.sandisk.com/Retail/.....CatID=1459
Dessa filmer kanske kan hjälpa dig, fortfarande på engelska men bilder säger ju mer än tusen ord sägs det.
Sandisk verkar inte vara förtjust i några andra språk än engelska, tyvärr, var inne och letade på deras hemsida men det verkar inte finnas någon hjälp att få på något annat språk.
July 21, 2006
M Hammargard wrote: Varför använda ett usb-minne som hårddisk?
Lite offtopic kanske men... jobbar man på en datorbutik som också sysslar med service av datorer så kan det vara till stor nytta, speciellt när en kund har en dator med en 80GB hdd med en partition, varav 10GB består av foton som INTE får raderas, men så är XP i det fallet så fullt av skit att den vägrar komma in i Windows.
DÅ är det bra att ha installerat ett OS på USB-minnet så man kan boota från den o sedan ha en extern HDD som man sparar fotona på tillfälligt, för att sedan formatera HDD:en.
1 Guest(s)