March 10, 2003
Tyckte om func, men min var lite sliten. Hittade en matta som var av samma design på maxfps.
Billig var den med, så jag köpte en reserv extra,
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 13, 2008
Finns väl ingen egentlig anledning att byta musmatta om man är 100% nöjd, såvida man inte får för sig att köra med jättelåg sens och behöver en större matta. Jag har QPad UC Medium, det är en tygmatta som man kan rulla ihop om det nu har något värde för dig. Undersidan är av gummimaterial som är tänkt att ge bra grepp mot bordsskivan, men det kan diskuteras.
Den har jag kört i mer än 2 år och inga kanter eller så blir slitna. Mycket nöjd med den. Enda problemet är att den har en tendens att glida runt lite på skrivbordet, men dock väldigt lite, såpass lite att det inte spelar någon roll egentligen.
March 13, 2008
hymer wrote: Köpte en Razer Imprator? nu i julas och den är riktigt riktigt bra. Stor och bra glid på de 3 möss jag provat. Den rekommenderar jag.
Jag har också köpt Razer Imperator och den är bra. Nu har det tyvärr inget att göra med denna tråden eftersom den handlar om musmattor.
1 Guest(s)