August 4, 2001
August 4, 2001
August 4, 2001
June 18, 2001
2,5Mbit har jag oxå hört.. Frågade supporten på telia för ett tag sen och då sa dom att dom kommer att höjja men dom vet inte när o hur mycket.. Allt e beroende på vad dom ska erbjuda i framtiden... Typ games on demand fast movies on demand o sånt... Men Men man hör så mycket skitsnack.....
August 4, 2001
August 4, 2001
July 2, 2001
On 2001-10-29 01:08, Donan Fear wrote:
De har ju det tjockt redan nu med 512k, fatta vad som skulle hända med deras routrar om de tiodubblade bandbredden?
Nejdå, det är inte tjockt. Dock så har dom bara haft en knytpunkt (som ligger i Stockholm) tidigare. Så all trafik som ska till övriga ISP, utomlands mm. har först gått till Stockholm. Men det ska bli fler knytpunkter.
March 6, 2001
On 2001-10-29 07:43, 69link wrote:
On 2001-10-29 01:08, Donan Fear wrote:
De har ju det tjockt redan nu med 512k, fatta vad som skulle hända med deras routrar om de tiodubblade bandbredden?Nejdå, det är inte tjockt. Dock så har dom bara haft en knytpunkt (som ligger i Stockholm) tidigare. Så all trafik som ska till övriga ISP, utomlands mm. har först gått till Stockholm. Men det ska bli fler knytpunkter.
Det är denna knytpunkt som gör att vissa tider om man ska tanka från annat nät( ex. i mitt fall Telia ADSL mot BBB ) så har det gått j-a trögt. Likadant så kan inte jag lira CS på en BBB server då pingen vore som om servern låg i Kina 😀
Som du säger så kommer det snart att bli fler knytpunkter !
3 Guest(s)