February 13, 2001
Ja de ser ju bra ut lite dyra ca 700 kr men de andra blocket kan man ju se igenom (skoj) fränt med lite neon he he he he .......Ja de är väl bara för att de ska va snyggt inget att satsa på om man ska hardcoreclocka..De får nog bli Swiftechblocket de värkar vara lätt att installera å köra med peltsier!!!!
Sen 2 st super radiatorer dom värkar vara bra dom är ju små så man får nog in 2 st utan problem nån som har testat dom då?
[ Detta inlägg ändrat av Sound-Head 2001-05-15 22:25 ]
March 6, 2001
snart kommer kylning.com ta hem vattenblock i koppar av dangerden.com i Usa har de lovat, det är nog bättre än både swiftech och polyblocket. Jag skall har ett polyblock som ligger på posten och väntar, får se hur bra det är! Jag tänker köpa ett dangerden block när kylning får in dem iallafall
February 13, 2001
Okej jag vill ha all info, Volt till coren å hastighet + allt du kan ge! skulle ja bli gla. Väntar på en AMD T-Bird 1,3Ghz. Leken kan börja hmmmm bara den inte går samma öde som min 800 he he he he.........
Jag har fått reda på att en del luftfuktare har en mini kompresor ska ut å leta lite i morgon!
Dangerden Maze 2 är typ det bästa block du kan hitta just nu.... iaf om du ska köra utan peltier... har inte sett några test med peltier än.
Här är ett test med DangerDens Maze2-2 block och 2st 70W peltiers!
Tekniknörd som gillar att träna.
1 Guest(s)