September 3, 2001
japp.... vi får hissa flaggan till halva höjden av flaggstången.
en tyst minut oxå..........................................................
så där..
försökte använda garantin men gubben i butiken säger att jag har monterat fel... det ser han på kylpastan enligt han... gubben har ingen teknisk bakgrund. han påstår oxå att den där "ny" lukten som prollen har e samma lukt av en bränd processor.
Min prolle var paj från början, men den ser inte skadad ut, inte ens nå brännskada.
aja, har letat runt i nätet och med diverse personer i andra chat/forum .. dom säger att jag kan ta det med AMD direkt i stället.
Jag ska alltså faxa AMD... så att dom ringer upp mig, frågar lite grejjer, sedan ber dom mig skicka processorn och sen kollar dom på den och borde skicka tillbaka en ny, om allt går bra.
Är det någon som har gjort något sånt här förut?
kan ni vara snälla o kontakta mig i icq (93475662) eller svara här i tråden.
PLZ!! jag behöver bara lite vägledning för att ha större chans o få utbytt prolle!!
MVH
September 3, 2001
har försökt hos gubben 2 gånger nu.
har hotat med konsumentverk, polis och allt.
han säger sig veta att den är bränd men av att döma på hans språk och antydningar så vet jag att jag själv vet bättre om vad jag håller på med.
ha påstod till exempel att den där taisol copperbase skulle vara bättre än min Silverado
han e chefen i butiken, men när jag snackade med teknikern där så sa denne att den inte verkade bränd. När han sedan gick in o hämtade chefen ändrade teknikern åsikt på en gång (rädd o få sparken kanske).
men jag ska fixa det här direkt med AMD i stället... jag hatar gubbfan nu.
aja... butiken e http://www.riksdata.se om ni ville veta.
October 8, 2001
Små källar dator butiker är det alltid en irriterande jevla gubbe som styr över det, å han tror sig också veta bättre.
ett till exempel på skit butik är
http://www.dataspectra.se
sugig jevla hemsida ocskå, inte precis med i tiden
1 Guest(s)