March 24, 2001
Nu funkar inte min TV-OUT på mitt GeForce2 GTS kort, jag använder 7.58 drivisarna och allt funkade tills idag nån gång. Det enda jag har gjort med datorn är att installetat distributed.net clienten. HJÄLP!
EDIT: har bytt till 12.90 och det funkar fortfarande inte
[ Detta Inlägg ändrades av: RoTe den 2001-07-18 01:37 ]
January 8, 2001
Du har väl tv sladden i från start... en del kort känner av ifall du har en tv ansluten vid start och om inte så kan man inte slå på tv-out...
testat en annan en sladd, min sladd gick bara sönder utan nån som helst anledning, hade fastnat i den en månad tidigare och då tog den ingen märkbara skade... men vips en månad senare så gav den upp...
March 24, 2001
On 2001-07-18 01:42, [NH]Jimmy wrote:
Robert, robert, robert, det verkar som din dator vill j**las med dig ständigt, jag har aldrig sånna här mysko problem som du får hela tiden, du PILLAR för mkt
Jag pillar inte alls för mycket, då har du inte sett Axzell och hans vattenkylning!
January 8, 2001
uttryckte mig som en kratta... men av ditt resonemang lät det som om du brukade starta med sladden i och det var det jag ville att du skulle testa... alltså starta datorn med tv-sladden i!
det är inte som så att du har två tv-utgångar en komposit och en s-vhs och har rpkat ställt in så att den bara sänder på den ena sladden/kontakten... går att göra så på mitt asus kort nämligen!
March 24, 2001
On 2001-07-18 02:45, PaPPa wrote:
uttryckte mig som en kratta... men av ditt resonemang lät det som om du brukade starta med sladden i och det var det jag ville att du skulle testa... alltså starta datorn med tv-sladden i!det är inte som så att du har två tv-utgångar en komposit och en s-vhs och har rpkat ställt in så att den bara sänder på den ena sladden/kontakten... går att göra så på mitt asus kort nämligen!
Jag startade med sladden i några gånger me, funka inte
Jo offtast brukar det vara ett enkelt fel!
Men det kan lika väl ta lång tid att fatta det..
Tekniknörd som gillar att träna.
1 Guest(s)