March 2, 2005
Hej sitter nu på ett 6800 ultra (AGP 🙁 ), 3200+ och 1 gig ram.. installerade oblivion och märkte att de hackade ganska mycket när ja var i nån fight.. vill gärna uppgradera datorn nu tills när spel som Dark Messiah of Might and magic och Huxley kommer ut.. vad tycker ni isåfall jag ska inskaffa??
March 2, 2005
ser ni båda skriver core2 E6600+, har aldrig hört talats om denna cpu innan eftersom ja inte är så aktiv längre när de gäller de senaste =(.. funderar även på om man ska vänta på Direct X10, men ja tänker även på VEM köper det direkt??? när det är fullllt med buggar osv??
March 2, 2005
ser ni båda skriver core2 E6600+, har aldrig hört talats om denna cpu innan eftersom ja inte är så aktiv längre när de gäller de senaste =(.. funderar även på om man ska vänta på Direct X10, men ja tänker även på VEM köper det direkt??? när det är fullllt med buggar osv??
March 2, 2005
frågar igen: är det lönt att vänta på direct X10?? ja tänker på när nya vista kommer och all ny hårdvara, kommer det inte vara extremt mycket buggar och annat skit?? ska man inte vänta ett år iaf innan man skaffar vista och den nya hårdvaran?? eller kommer de gå bra direkt?? 🙄
December 27, 2003
buggar tror jag inte det kommer finnas, men tillgång till spel mm. som stöder tekniken kommer det nog ta ett tag innan det kommer.
själv kommer jag nog vänta tills tidigast andra generationens DX10 kort, då borde det nog finnas gott om spel, samt tekniken är nog lite förfinad tills dess
1 Guest(s)