October 11, 2006
hahah oki tack ändå men du behöver inte bli arg:)
det hela går på att min dator e på servic tre gånger nu o dem har bytt moderkortet med kortet jag nämnde ovan o samtidigt bytte dem CPU med Intel Core 2 E6400.. så jag mysstänkte att nåt inte stämmer därför ville jag fråga nån som kan..tack
October 11, 2006
ja jag är invandrare..men vad har det med saken och gör..kanske han märkte på min stavning eller så?..men ialf..allt som jag har skrivet här stämmer till100% ..det inte så att man har inget liv o vill störa andra..som sagt tacksam för alla svar..d e bra att d fins folk som hjälper
March 5, 2005
daniel_25 wrote: hahah oki tack ändå men du behöver inte bli arg:)
det hela går på att min dator e på servic tre gånger nu o dem har bytt moderkortet med kortet jag nämnde ovan o samtidigt bytte dem CPU med Intel Core 2 E6400.. så jag mysstänkte att nåt inte stämmer därför ville jag fråga nån som kan..tack
Ärligt talat trodde jag du drev med oss här 😉 Därav reaktionen...men men jag tror du ska nog skippa el giganten i förtsättningen.
Bättre att köpa från en lokal databutik om du inte pallar bygga själv. Bättre service och oftast mycket kunnig personal.
Dessa stormarknadsafärer duger bara till att köpa TV och diskmaskin typ 🙂
Personalen är oftast grovt okunnig när det gäller datorer
October 11, 2006
eftersom dom inte ska passa till varandra på ett sådant sätt att processorn inte ska gå att få ner i moderkortet så undrar jag hur dom har gjort 🙂
hej igen! jag tror att de har lagt en annan CPU( inte det som står på pappret) för jag kan inte hitta nån annan förklarig...för jag e inte så bra på datorer..alltså de vill känna pengar från försäkringbolaget:)
2 Guest(s)