January 18, 2007
Poontus wrote: Xab, det är en inställning i BIOS, Full Logo eller något heter den.
okey 🙂
Poontus wrote: jag uppdaterar allt som går att uppdatera och lite till. skit samma om jag behöver det eller ej, jag ska ha senaste, beta eller alpha ge mig det senaste!
så kan man ju me köra 🙂 sj har ja inte vart så insatt i sånt så har bara uppdatera när man måste till ett spel tex
August 16, 2003
nyare BIOS kan även innehålla uppdateringar som man behöver men inte känner till, så att man får en förbättring när man uppdaterar, så som varför vi uppdaterar grafikdrivrutinerna, det är inte föra tt det inte fungerar utan för att vi vill att det ska fungera bättre.
January 25, 2007
tänkte inte skapa en ny tråd för min fråga då topicen passar utmärkt.
jag försöker fixa ett moderkort som beter sig lite konstig och hade tänkt uppdatera BIOS, det är ett ASUS A7N8X DELUXE, har tankat ner senaste drivisarna, men asså dom är ju i .bin format, funkar det? hade för mig att de va i .exe
och sen om jag ska updatera BIOS hur gör jag det? har aldrig ritkigt gjort det, vet att jag stoppar in .bin filen eller exe i en diskett och sen kör jag från disketten eller? ska jag sätta primary startup som floppy då?
2 Guest(s)