March 11, 2003
CazaLL wrote: [quote=Delph1]Mid-range kan dröja. Det var inte jag som sa det. :whistle:
//Andreas
Jag som hade hoppats på att jag kunde skicka iväg min beställning snarast, och då till frågan. Är de lönt att vänta till dom släpps? Hur länge tar de till dom släpps uppskattningsvis då?
Satsa på 8800GTS 320. Du kommer inte att bli missnöjd.
January 9, 2006
denstore wrote: [quote=CazaLL][quote=Delph1]Mid-range kan dröja. Det var inte jag som sa det. :whistle:
//Andreas
Jag som hade hoppats på att jag kunde skicka iväg min beställning snarast, och då till frågan. Är de lönt att vänta till dom släpps? Hur länge tar de till dom släpps uppskattningsvis då?
Instämmer, de verkar grymt. Var själv inne på det, men är dock lite frestad att köpa 8800GTX 768mb, fast de är ju så snuskigt dyrt! 😮
March 11, 2003
CazaLL wrote: [quote=denstore][quote=CazaLL][quote=Delph1]Mid-range kan dröja. Det var inte jag som sa det. :whistle:
//Andreas
Instämmer, de verkar grymt. Var själv inne på det, men är dock lite frestad att köpa 8800GTX 768mb, fast de är ju så snuskigt dyrt! 😮
Jag tror inte du kommer att bli mycket mer nöjd med ett GTX. Priset är lite väl saftigt. Men visst, de går som fasen, och har man stor skärm, så är det ett underbart kort.
January 9, 2006
denstore wrote: [quote=CazaLL][quote=Delph1]Mid-range kan dröja. Det var inte jag som sa det. :whistle:
//Andreas
January 9, 2006
denstore wrote: Jag tror inte du kommer att bli mycket mer nöjd med ett GTX. Priset är lite väl saftigt. Men visst, de går som fasen, och har man stor skärm, så är det ett underbart kort.
Japp, lite väl tilltaget. Men ska nog mest troligt vänta fram till hösten istället innan jag köper något eftersom att jag inte har något större behov av en ny dator i nuläget så då kan jag lika gärna vänta tills dess.
Därmed får man hoppas att applikationerna har hunnit sjunka en aning, för 5000kr cirkus för ett 8800GTX-kort är som du säger lite överpris känns de som, men märks de nån större skillnad på ett kort med 320MB (8800GTS) gentemot ett på 768MB(8800GTX)? 🙂
2 Guest(s)