December 27, 2000
lugna ner dig skruvis. du är för hetsig o grinig. orka bry sig så mkt om vad folk skriver fel?
Bonet 2.5MEGABIT resulterar i en teoretisk nedladdningshastighet på: 320kilobyte/sekunden eller 2560kilobit/sekunden
Uppladdningshastigheten var 0.7megabit om jag inte minns fel. det resulterar i: 89.6kilobyte/sekunden. eller 716.8kilobit/sekunden
har vi det på det torra nu eller?
behövs inte massa !! överallt i texten det bidrar bara till att texten man skriver får en hotfullare & mer nedlåtande ton.
jaja ha d gött
[ Detta Inlägg ändrades av: Ankfoot den 2001-10-26 11:10 ]
July 2, 2001
On 2001-10-27 12:17, Holetaker wrote:
Man snackar om att BBB ska uttöka till 100mbit/sek. Visst vore det underbart men det e ju inte så gött som det låter. 90mbit/sek kommer var öronmärkt för iptv och iptelefoni. För surfningen ingen skillnad.
Jag är nyfiken på vart du hört detta? Vad jag hört så ska det inte vara så...
July 28, 2001
On 2001-10-28 22:28, 69link wrote:
On 2001-10-27 12:17, Holetaker wrote:
Man snackar om att BBB ska uttöka till 100mbit/sek. Visst vore det underbart men det e ju inte så gött som det låter. 90mbit/sek kommer var öronmärkt för iptv och iptelefoni. För surfningen ingen skillnad.Jag är nyfiken på vart du hört detta? Vad jag hört så ska det inte vara så...
Men kommer dom att öka accesshastigheten ut på publica internet eller bara öka på intranet hastigheten?
April 2, 2001
Vill bara göra en liten kommentar till BBB (efter att ha pratat med en, iofs int ealltför klyftig, kille på BBB).
De har 10mbit som det ser ut nu på de flesta platser, men de har ju ingenting garranterat över huvudettaget! Inte ens inom sitt eget nät. Ganska svagt tycker jag!
Hade jag själv fått välja (inte plånboken), hade jag valt Utfor 100mbit (eller mer...), där är man garranterad bandbredden!
(iofs blir jag inte sur ifall Sunet råkar dra en 10gbit lina fel hem till min dator... )
April 5, 2001
Alltså Slass.. 200mbit har du knappast fram till din dator, och det är ju det som räknas.
Har man Telia adsl kan man ju inte säga att man har 10Gbit bara för att Telias huvudlina klarar dom hastigheterna. (observera att detta var ett exempel, jag vet inte hur snabb lina Telia har)
Förövigt har jag 10Mbit Sunet.
1 Guest(s)