August 8, 2001
Hur i h-lvete kan jag ha typ 1800 i 3dM2001 (körde det just) Har jag brutal missat något till datorn... ?!
Kollade på tävlingen, 4000 borde ju inte vara problem, så långt är det ju glasklart...
HELP!
Installerade 3 in 1 ? (stod 4 in 1 på CDn).
Kollade på Asus hemsida, det fanns bara 4 in 1 ruitner för alla andra kort.. inte A7M serien. Fattade ingenting, så jag installerade den som va med på CDn till kortet. Då stod det 3 in 1 när jag skulle installera... Vad gör rutinerna ?!
Installerade senaste drivisarna till Kortet, såg däremot att många körde 12.90, bör jag byta?
Körde testet i standard (startade prg, och körde "Benchmark"). Ändrade ingenting, fick info om att typ 4 tester inte stöds hårdvaru mässigt... stämmer det på mitt kort.!?
Ehhh... det va väl typ allt, tror jag.
Please advice!!!
/Benny Klimp
May 30, 2001
Jag had vliga problem i våras när jag bytte moderkort til ett med via kretsar... jag hade ca 900 poäng i 3d mark 2001...
med nyaste via 4 in 1 (finns i filarkivt här på nh) när jag sedan hade installerat dom så fick jag 2700 (jag har ett gf2MX) så det är Väldigt troligt att det kan vara Det som är problemet... prova att ladda ner de och så Bör det nog gå bättre...
lycka till...
May 15, 2001
2 Guest(s)